onsdag 26 september 2012

Bokmässa + Bokdagen

Imorgon börjar Bokmässan. Den får vänta tills på fredag för mig. Imorgon åker jag till Göteborg för att gå på Akademibokhandelns egen lilla minimässa. Vi får träffa ett gäng förlag och ett gäng författare som får presentera höstens utgivning, dessutom lite lunch och samkväm på det. Trevligt ska det bli!
På kvällen vankas middag i Göteborg och sen är jag redo för min första Bokmässa någonsin (!).
Fredagens seminarieprogram är för dyrt så ni kommer hitta mig bland montrarna, speciellt kring montrarna där Liv Strömquist, Kalle Lind, Niklas Orrenius, John Ajvide Lindkvist och Karolina Ramquist hänger. Dessutom spelas ju radioprogrammet Spanarna in på fredag på mässan, gissa om jag kommer att vara där för att titta på genierna Ingvar Storm, Jessika Gedin, Jonas Hallberg och Göran Everdahl. Göteborg here I come!

Inga kommentarer: